Практична допомога дітям з розладами спектра аутизму в інклюзивних класах
26 лютого 2020 року на базі закладу загальної середньої освіти №3 відбувся навчальний семінар "Практична допомога дітям з розладами спектра аутизму в інклюзивних класах", який провела практикуючий психолог, психотерапевт Романик А.А. з міста Рівне.
Цей захід зібрав практичних психологів, соціальних педагогів, дефектологів, логопедів, асистентів учителя, педагогів, що здійснюють індивідуальне навчання в закладах загальної середньої та дошкільної освіти м. Вараш та с. Заболоття.
Анна Андріївна поділилась з усіма присутніми власним досвідом роботи з дітьми аутистами: ознайомила з технологією навчання за методикою АВА (покрокового тренування, мотивації, похвали за виконане завдання, емоційного спілкування), TEACCH (створення структурованого простору для навчання, гри, візуального розкладу, візуальних кордонів), DIR-Floortime (створення контакту з аутистом з допомогою його віддзеркалення, навчання навичок саморегуляції, спілкування, побудови емоційних завдань, виявлення особливостей сенсорного розвитку, пробудження інтересу до навколишнього світу тощо), методиками ігрової терапії, арт-терапії (малювання, ліплення, піскова терапія), Марії Монтессорі, Глена Домана; надала діагностичний інструментарій, зокрема опитувальник СНАТ, КАРС який використовується для первинного спостереження за дитиною; розповіла про організовуючі, заспокоюючі, активізуючі техніки та продемонструвала наочний дидактичний матеріал, який вона використовує в своїй роботі; надала рекомендації для педагогів і батьків, які працюють та виховують дітей з аутичними проявами. Знання та матеріали, що були надані учасникам семінару, стануть хорошим орієнтиром у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Коментарi