2019-2020 навчальний рік
Тренінг «Профілактика шкідливих звичок учнівської молоді»

4 березня 2020 року на базі закладу загальної середньої освіти №4 відбувся тренінг «Профілактика шкідливих звичок учнівської молоді». На захід були запрошені заступники директорів з виховної роботи, керівники методичних об’єднань класних керівників, педагоги організатори закладів загальної середньої освіти м. Вараш та с. Заболоття. Читати далі...


Практична допомога дітям з розладами спектра аутизму в інклюзивних класах

26 лютого 2020 року на базі закладу загальної середньої освіти №3 відбувся навчальний семінар "Практична допомога дітям з розладами спектра аутизму в інклюзивних класах", який провела практикуючий психолог, психотерапевт Романик А.А. з міста Рівне.

Цей захід зібрав практичних психологів, соціальних педагогів, дефектологів, логопедів, асистентів учителя, педагогів, що здійснюють індивідуальне навчання в закладах загальної середньої та дошкільної освіти м. Вараш та с. Заболоття.

Анна Андріївна поділилась з усіма присутніми власним досвідом роботи з дітьми аутистами: ознайомила з технологією навчання за методикою АВА (покрокового тренування, мотивації, похвали за виконане завдання, емоційного спілкування), TEACCH (створення структурованого простору для навчання, гри, візуального розкладу, візуальних кордонів), Читати далі...


Психологічний аукціон ідей по роботі з батьками

31 січня 2020 року відбулося засідання психологічного аукціону ідей по роботі з батьками. Учасниками аукціону були практичні психологи закладів дошкільної освіти, яким було запропоновано тренінг "Шляхи батьківської любові до ніжного серця дитини". Провела тренінг методист методичного кабінету Н.Тарасюк.

На кожному етапі розвитку дитини ми використовуємо різні ''мови" нашої любові. 
Тому для батьків важливо обрати саме ту "мову", яка веде до серця дитини.

Учасники на тренінгу прийняли роль батьків дошкільників та навчались проявляти батьківську любов до дитини через дотик, слова заохочення і похвали, увагу, подарунки і допомогу. Так учасники побували в ролі дослідників і запропонували свою власну класифікацію дотиків; навчались перефразовувати вимогу до дитини у прохання чи заохочення; поділились досвідом сумісного проведення часу зі своєю дитиною; враховуючи нахили і уподобання своєї дитини вибрали корисний подарунок для неї; будували «Піраміду потреб дитини у сім’ї», адже допомогти своїм дітям батьки зможуть тільки тоді, коли вдома створять ті умови, які для дитини будуть найкращими для їх зростання, виховання, навчання. Матеріали тренінгу стануть корисними в роботі з батьками вихованців закладів дошкільної освіти.


Тренінг для практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти «Профілактика шкідливих звичок у здобувачів освіти»

24 січня 2020 року для практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти проведено тренінг «Профілактика шкідливих звичок у здобувачів освіти». Провела тренінг Тарасюк Н.А, методист КУ «Кузнецовський міський методичний кабінет закладів освіти.

В ході тренінгу учасники опрацювали вправу "Людина завжди має робити вибір...", метою якої є допомогти молодій людині усвідомити наскільки є велика плата за вибір будь-якої хімічної залежності. Також була запропонована інтерактивна гра «Заграна пластинка» в ході якої учасники наполегливо мали відстоювати себе та знаходили аргументи, чому вони не хочуть приєднатися до шкідливої звички. Читати далі...


Майстер-клас для практичних психологів закладів дошкільної освіти з теми "Використання інноваційних методів в діяльності фахівця психологічної служби. Метод "6 цеглинок".

1 листопада 2019 року в рамках «Методичного аукціону» методистом КУ «Кузнецовський міський методичний кабінет» Н.Тарасюк було проведено майстер-клас для практичних психологів закладів дошкільної освіти з теми "Використання інноваційних методів в діяльності фахівця психологічної служби. Метод "6 цеглинок". Читати далі...


Стоп шкільний булінг

7 листопада на базі міської бібліотеки для дітей м. Вараш проведено тренінг «Стоп шкільний булінг». Провели тренінг: Тарасюк Н.А, методист КУ «Кузнецовський міський методичний кабінет закладів освіти» та Самойлова Н.М. – практичний психолог закладу загальної середньої освіти №4. Учасниками тренінгу були учні загальноосвітньої школи №3. В ході інформаційних повідомлень учні ознайомились з поняттям, структурою, компонентами та наслідками булінгу для дитини, і що його не слід співставляти з конфліктом чи дружнім піддражнюванням, а також про відповідальність за вчинення булінгу через штрафи, громадські та виправні роботи. Для кращого усвідомлення теми було продемонстровано відеоролик «Стоп булінг!» Читати далі...


Тренінги з батьками учнів перших класів НУШ

Психологічною службою навчальних закладів освіти м. Вараш протягом жовтня місяця проведено тренінги з батьками учнів 1-х класів НУШ з теми «П’ять шляхів до серця дитини». Батьки отримали практичний досвід стосовно того, як підібрати ключик до ніжних сердець своїх дітей, щоб вони виросли добрими, вихованими і справжніми людьми та навчались проявляти свою любов до дитини через дотик, слова заохочення і похвали, час, подарунки і допомогу. Читати далі...


Тренінг «Дозволь собі бути щасливим»

22 серпня 2019 року в рамках серпневої конференції – квесту педагогічних працівників, що проводився на лісовому масиві поблизу с. Бабка, методистом Н.Тарасюк проведено тренінг з теми «Дозволь собі бути щасливим». Учасниками тренінгу були вчителі та вихователі освітніх закладів м. Вараш та с.Заболоття.

Девізом тренінгу стали слова «Якщо хочеш бути щасливим – будь ним. Щаслива людина та – яка думає позитивно і позитивно ставиться до любих життєвих ситуацій. Тож на тренінгу учасники вчилися змінювати своє ставлення до негативних ситуацій, і знаходили позитивну сторону її вирішення надівши «калоші щастя», навчалися перефразовувати обмежуючі (негативні) думки на позитивні( за допомогою вправи «Тік –так») , які додали їм упевненості, віри у себе і свої сили; працювали в дружньому і згуртованому колективі; діставали з чарівного глечика по одному сердечку з побажаннями, що чарівно вплинули на їх на­стрій, та надали їм упевненості; отримали із «чарівного кошика» мудрі поради для щасливого життя. По завершенню тренінгу учасники від імені «золотої рибки» побажали для себе подарунки і подарували подарунки ( позитивні психологічні риси) для інших учасників. Завершено тренінг таким гаслом: «Ми всі – щасливі люди. Тому що всі ми - красиві, здорові, розумні, добрі люди. Ми маємо свою мету, до якої прямуємо. І кожен несе в своєму серці мрію…( бути щасливим!)»

/Files/images/tarasyuk_19/082019/IMG_20190822_123840.jpg

/Files/images/tarasyuk_19/082019/IMG_20190822_115706 (1).jpg


Шість цеглинок в освітньому просторі НУШ

31 травня 2019 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 методистом КУ «Кузнецовський міський методичний кабінет» Н.Тарасюк було проведено майстер-клас для працівників психологічної служби з теми "Практичне використання компетентнісної методики 6 цеглинок в освітньому процесі Нової української школи».

«Шість цеглинок» — це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання через гру. Виконуючи веселі завдання і граючись з набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO®, дитина залучається у кілька процесів одночасно - діяльність, пізнання, відкриття і радість від навчання. Система розвивальних ігор з цеглинками сприяє розвитку у дітей візуальної пам’яті, дрібної моторики рук, фантазію та уяву, креативність, уміння вирішувати проблемні ситуації. Детальніше


Семінар–тренінг для практичних психологів та соціальних педагогів з теми "Батьки і діти: як досягти взаєморозуміння»

/Files/images/tarasyuk_19/20190322_141044.jpg 22 березня 2019 року на базі управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради проведено семінар – тренінг для практичних психологів та соціальних педагогів з теми "Батьки і діти: як досягти взаєморозуміння». Захід провела методист КУ «КММКЗО» Тарасюк Ніна Адамівна.

Як досягти взаєморозуміння з своїми дітьми, як будувати спілкування, щоб воно було безконфліктним і толерантним? Саме ці питання вирішувались учасниками в ході практичної частини тренінгу. Працюючи в групах фахівці психологічної служби, перебуваючи у ролі батьків, набували навичок конструктивної взаємодії з дітьми у сім’ї. В ході тренінгу учасники оволоділи технікою «Я – висловлювання», це коли дорослий, звертаючись до дитини, висловлює свої почуття і при цьому не звинувачує дитину; навчались перефразовувати обмеження та заборони для дитини на правила поведінки; відпрацьовували комунікативні вміння взаємодії з дитиною на основі «правильних і «неправильних звернень»; змінювали негативні установки, свідомо перебудувавши своє мислення та мову; вирішували конфліктні ситуації методом «виграш - виграш», при якому враховуються інтереси обох сторін; переглянули відеоролики та отримали поради, як правильно будувати свої стосунки з дітьми та про шляхи взаємодії з ними.

По завершенню тренінгу присутні висловили задоволення від тренінгу,а також щиру вдячність Н. Тарасюк за проведений тренінг.


Методичне об’єднання практичних психологів закладів дошкільної освіти з теми «Психологічне забезпечення індивідуального підходу до соціальної адаптації дошкільників з проявами гіперактивності»

26 лютого 2019 року на базі ЗДО № 12 відбулося методичне об’єднання практичних психологів закладів дошкільної освіти з теми «Психологічне забезпечення індивідуального підходу до соціальної адаптації дошкільників з проявами гіперактивності».

В рамках заходу було проведене корекційне заняття з дітьми старшого дошкільного віку, які мають прояви гіперактивності. Провела заняття практичний психолог Світлана Пашко. Читати далі


Тренінгове заняття для старшокласників з теми «Критичне мислення – запорука успіху»

/Files/images/tarasyuk_19/IMG_20190220_123745.jpg 20 лютого 2019 року психологічною службою ЗЗСО №1 проведено тренінгове заняття для старшокласників з теми: «Критичне мислення – запорука успіху». Провели тренінг - Людмила Степанова, практичний психолог, та Оксана Лук’яневич, соціальний педагог цього закладу.

В ході теоретичної частини учасники тренінгу мали можливість ознайомитись з основами розвитку критичного мислення, усвідомили для чого воно слугує і як його розвинути. Людина, яка критично мислить, здатна ставити запитання і пропонувати варіанти рішень, робити висновки і перевіряти їх на практиці, передбачити наслідки.

Розуміння практичного значення критичного мислення учасники набули в ході виконання вправи «Великі відкриття й винаходи». Для цього кожна група покроково знаходила: 5 великих відкриттів, які найбільше вплинули на розвиток людства, наводили приклади позитивних та негативних наслідків цих відкриттів. Саме такими прийомами мають користуватися ті, хто хоче зробити усвідомлений вибір у складній чи незнайомій ситуації. Ми обираємо основні моменти, порівнюємо, обґрунтовуємо, перевіряємо і це є ключ до успішного вирішення проблеми.

Критично мислити можна і у звичайних ситуаціях. У цьому переконались учасники заходу, слухаючи казку про Курочку Рябу.

По завершенню тренінгу учасники поділились своїми враженнями від заняття та про переваги критичного мислення для кожного з них.



Cемінар-тренінг для директорів навчальних закладів освіти м. Вараш з теми «Профілактика професійного емоційного вигорання педагогічних працівників»

/Files/images/semnari/022019/photo_2018-04-03_23-00-42.jpg 07 лютого 2019 рокуна базі управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради відбувся семінар-тренінг для директорів навчальних закладів освіти м. Вараш з теми «Профілактика професійного емоційного вигорання педагогічних працівників». Захід було проведено методистом методичного кабінету Ніною Тарасюк.

/Files/images/semnari/022019/photo_2018-04-03_22-59-11.jpg Метою заходу було підвищення рівня поінформованості та обізнаності учасників з поняттям «синдром емоційного та професійного вигорання», його причинами, симптомами та негативним наслідками на професійну діяльність, обговорення ефективних шляхів його подолання. Епіграфом до тренінгу були слова: Сприймай усе легше. Все, що робиш охоче – не є тягарем. Робота пройшла у теплій та невимушеній атмосфері. Учасники тренінгу на практиці опанували техніками саморегуляції, які допомогли стабілізації їх емоційного стану, а саме: звільнятись від негативних почуттів та емоцій, використовуючи «кошик сміття», навчались перетворювати негативні установки в позитивні, знаходили позитив в несприятливих ситуаціях, складали список справ, які приносять задоволення, виконували релаксаційні вправи на зняття психом’язового напруження та негативних емоцій, отримали практичні поради щодо подолання синдрому вигорання. Учасники усвідомили, що спасіння вигораючих – в руках самих вигораючих, і що найпотужнішим засобом позбавлення від емоційної напруги і вигорання є свідомість людини. Головне - це установка людини на радість і позитив. Тож якщо ми свої думки будемо наповнювати позитивом і розмірковуватимемо лише про хороше, з розумінням і гумором будемо відноситися до своїх невдач, вмітимемо знаходити ресурси, заручаючись підтримкою колег, друзів, родини то синдром емоційного вигорання – не підкрадеться до нас.



Семінар-тренінг для вчителів 1-х класів НУШ з теми: «Профілактика емоційного вигорання педагогічних працівників».

4 лютого 2019 рокуна базі управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради відбувся семінар-тренінг для вчителів 1-х класів НУШ з теми: «Профілактика емоційного вигорання педагогічних працівників». Захід було проведено методистом методичного кабінету Ніною Тарасюк. Епіграфом до тренінгу були слова Томаса Джеферсона: «Сприймай усе легше. Все, що робиш охоче – не є тягарем». В ході інформаційного блоку учасники усвідомили, як виникає синдром професійного емоційне вигорання, ознайомились з його симптоми та причини, визначили, чому одні вигорають а інші ні, отримали практичні поради щодо подолання синдрому вигорання. В ході діагностичного блоку учасники мали можливість з’ясувати, наскільки проблема вигорання стосується їх особисто. В ході практичного блоку учасники оволодівали техніками психологічної саморегуляції емоційних станів з метою попередження і подолання можливих наслідків психічного перенапруження в професійній діяльності. Це надало їм заряд позитивних емоцій, підняло настрій та життєвий тонус. Учасники усвідомили, що спасіння вигораючих – в руках самих вигораючих. Найпотужнішим засобом позбавлення від емоційної напруги є свідомість людини. Тож якщо ми свої думки будемо наповнювати позитивом і розмірковуватимемо лише про хороше, то синдром емоційного вигорання – не підкрадеться до нас. Завершився тренінг ритуалом запаленої свічки, та такими словами учасників: «Ми будемо світити – і не вигоряти!»


Практичне заняття з елементами тренінгу з теми: «Все починається з сім’ї: дитина і суспільство, культура спілкування»

31 січня 2019 рокуна базі закладу дошкільної освіти № 5 в рамках методичного об’єднання відбулося практичне заняття з елементами тренінгу з теми: «Все починається з сім’ї: дитина і суспільство, культура спілкування». Захід проведено практичним психологом Інною Кот. Заняття було спрямовано на роботу психологічної служби з батьками вихованців, і його метою було: підвищити обізнаність батьків щодо особливостей виховання дітей дошкільного віку; розширити уявлення батьків про спілкування з дитиною; ознайомити зі стилями спілкування в родині; сприяти встановленню й розвитку відносин партнерства, розумінню та співпраці між батьками і дитиною. Учасники мали можливість: продіагностувати своє, суб’єктивне сприйняття психологічного простору сімейних відносин та визначили, яку роль у своїй сімейній системі вони відводять собі; зазначали на «сердечках» позитивні риси характеру, які хотіли би бачити у своїх дітях, та негативні риси, над якими потрібно працювати; спробували за допомогою пантоміміки та жестів відобразити один зі стилів батьківського виховання( авторитарний; ліберальний; демократичний), та прийшли до висновку, що демократичний стиль виховання є найдоцільнішим у сімейному вихованні. Велику зацікавленість учасників викликав перегляд відеоролика «Притча про любов до дитини». По завершенню заходу практичні психологи отримали інформаційні буклети з рекомендаціями для батьків «П’ять шляхів до серця дитини», якими батьки мають показувати свою любов до дитини.


Семінар-тренінг для молодих вчителів з теми«Профілактика емоційного вигорання педагогічних працівників»

30 січня 2019 рокуна базі управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради відбувся семінар-тренінг для молодих вчителів навчальних закладів освіти м. Вараш з теми: «Профілактика емоційного вигорання педагогічних працівників». Захід було проведено методистом методичного кабінету Ніною Тарасюк. Дослідження фахівців показують, що найбільш чутливими до вигорання, є молоді люди (19-25 р.), які при зіткненні з реальною дійсністю, що не відповідає їх очікуванню, отримують емоційний шок та люди старшого віку (40-50 р.). Робота пройшла у теплій та невимушеній атмосфері. Під час інформаційного блоку учасники усвідомили, що таке емоційне вигорання, його симптоми та причини, стадії вигорання, чому одні вигорають а інші ні, і що потрібно робити, аби не вигоріти. В ході діагностичного блоку учасники мали можливість з’ясувати, наскільки проблема вигорання стосується їх особисто та виявили особисте відчуття стресу на несприятливі ситуації. В ході практичної частини учасники виконували вправи і опанували техніки, що допомогли їм усвідомити власні можливості на роботі, звільнялись від негативних почуттів та емоцій, використовуючи «кошик сміття»; малювали портрет вигорівшої людини, навчались перетворювати негативні установки в позитивні, знаходили позитив в несприятливих ситуаціях, виконували релаксаційні вправи на зняття психом’язового напруження та негативних емоцій, отримали практичні поради щодо подолання синдрому вигорання. Учасники усвідомили, що найпотужнішим засобом позбавлення від емоційної напруги є свідомість людини.Тож якщо ми свої думки будемо наповнювати позитивом і розмірковуватимемо лише про хороше, то синдром емоційного вигорання – не підкрадеться до нас. Знайдіть в собі радість – і вона поверне вам сонячну погоду. Посміхніться – і до Вас повернеться безтурботна юність. Вдихніть на повні груди – і Вас наповнить любов та надія. Відкрийте серце Ангелу Радості і та радість огорне Вас з усіх сторін.


Семінар-тренінг для практичних психологів та соціальних педагогів з теми «Профілактика професійного емоційного вигорання педагогічних працівників»

/Files/images/tarasyuk_19/0-02-07-cc72d8d40397c36bdfa5c61a4b6e3e871c45332689d50218e9b18a2c9528c776_6283404b.jpg 18 січня 2019 рокуна базі управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради відбувся семінар-тренінг для практичних психологів та соціальних педагогів навчальних закладів м. Вараш з теми «Профілактика професійного емоційного вигорання педагогічних працівників». Захід було проведено методистом методичного кабінету Ніною Тарасюк.

Метою заходу було визначити причини й симптоми синдрому вигорання, обговорити ефективні шляхи його подолання та на практиці опанувати техніками саморегуляції, що допоможуть стабілізації емоційного стану.

Робота пройшла у теплій та невимушеній атмосфері. Під час інформаційного блоку учасники ознайомились з поняттям синдрому професійного вигорання та його складовими, усвідомили чому саме педагогічні працівники страждають на емоційне вигорання найбільше, обговорили ефективні шляхи його подолання, які досягаються використовуючи способи природної та внутрішньої саморегуляції./Files/images/tarasyuk_19/20190118_120903.jpg

В ході діагностичного блоку учасники мали можливість з’ясувати, наскільки проблема вигорання стосується їх особисто та виявили особисте відчуття стресу на несприятливі ситуації. В ході практичної частини учасники виконували вправи і опанували техніки, що допомогли їм усвідомити власні можливості на роботі, звільнятись від негативних почуттів та емоцій, використовуючи «кошик сміття»; малювали портрет вигорівшої людини, навчались перетворювати негативні установки в позитивні, знаходили позитив в несприятливих ситуаціях, складали список справ, які приносять задоволення, виконували релаксаційні вправи на зняття психом’язового напруження та негативних емоцій, отримали практичні поради щодо подолання синдрому вигорання. . та зняття Великий інтерес викликали вправи психологічної розрядки, які використовувались для створення теплої атмосфери та згуртування колективу. Учасники вітались посмішкою та передавали її сусідові, виконували ритуал вітання жестами як у інших країнах світу, ходили парами та четвірками синхронно переставляючи ноги, утримували олівці по колу подушечками пальців роблячи різноманітні рухи.

Учасники усвідомили, що найпотужнішим засобом позбавлення від емоційної напруги є свідомість людини. Головне - це установка людини на те, що життя - прекрасне і дивовижне, що ми володіємо мозком, щоб мислити, мріяти, самовдосконалюватися. Ми можемо творити, рухатися, любити, отримувати масу задоволення від того, що на кожному кроці дарує нам життя. Питання лише в тому, чи ми вміємо все це помічати, відчувати, вміємо радіти. Головне - це установка на радість і позитив.

Матеріали семінару-тренінгу:

Тренінг «Профілактика професійного емоційного вигорання педагогічних працівників».

Презентація


Семінар-тренінг для молодих педагогів з теми «Розвиток емоційної компетентності як запорука успіху в роботі педагога».

/Files/images/79D22BB3-4BC8-44A9-A64F-D413BD3D0204 (1).jpeg 14 грудня 2018 рокуна базі управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради відбувся семінар-тренінг для молодих педагогів, що працюють в закладах загальної середньої освіти з теми «Розвиток емоційної компетентності як запорука успіху в роботі педагога». Захід було проведено методистом методичного кабінету Ніною Тарасюк.

В ході інформаційного блоку учасники тренінгу підвищили психологічну компетентність з питань формування та розвитку емоційного інтелекту: ознайомились з його складовими , визначали перевагами його над пізнавальним інтелектом, усвідомили, що дає людині розвинений емоційний інтелект і як його можна розвивати. Великий інтерес серед учасників викликало питання щодо важливості формування емоційної компетентності не лише в учнівському, а й педагогічному середовищі.

Теоретичні відомості було підкріплено психологічним практикумом. На власному досвіді учасники опановували навички розвитку емоційного інтелекту за допомогою психологічних технік та вправ, а саме: навчались не пригнічувати емоції, а висловлювати їх в коректній формі; навчались розуміти іншу людину, поважаючи її точку зору; переживали негативні і позитивні емоції, лікуючи сердечко; усвідомлювали важкий камінь образ в душі, та як його позбутися; відкривали в собі унікальну і неповторну людину, яка з любов'ю і повагою ставитися до себе і оточуючих; розвивали вміння позитивного ставлення до складних життєвих ситуацій, навчались звільняти себе від психотравмуючої ситуації методом візуалізації, давали інтерв’ю від імені «Добра». Великий інтерес викликали дихальні практики, які доцільно використовувати у роботі з дітьми з метою формування стресостійкості та вмінню вивільняти негативні емоції. Учасники тренінгу опанували техніками «Мішок картоплі», «Іменини у велетня», «Конячка у стійлі», «Дихання іззадоволенням», «Паровозик».

На завершення учасники тренінгу поділилися позитивними враженнями від участі у тренінгу та власної роботи у ньому, відзначили практичну спрямованість та доцільність запропонованого матеріалу для використання у своїй роботі.


Cемінар-тренінг для директорів навчальних закладів з теми «Психологічні аспекти регулювання емоційних станів особистості. Формування емоційного інтелекту».

7 грудня 2018 року на базі управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради відбувся семінар-тренінг для директорів навчальних закладів м. Вараш з теми «Психологічні аспекти регулювання емоційних станів особистості. Формування емоційного інтелекту». Захід було проведено методистом методичного кабінету Ніною Тарасюк.

Актуальність теми тренінгу обумовлена тим, що в умовах реформування системи освіти, особливого значення набуває розвиток емоційного інтелекту особистості, який вивчається в аспекті успішності життєдіяльності людини.

Робота пройшла у теплій та невимушеній атмосфері. Під час інформаційного блоку учасники ознайомились з складовими емоційного інтелекту, визначали перевагами його над пізнавальним інтелектом, усвідомили, що дає людині розвинений емоційний інтелект і як його можна розвивати. Великий інтерес серед учасників викликало питання щодо важливості формування емоційної компетентності не лише в учнівському, а й педагогічному середовищі.

Теоретичні відомості було підкріплено психологічним практикумом. На власному досвіді учасники опановували навички розвитку емоційного інтелекту за допомогою психологічних технік та вправ, а саме: навчались не пригнічувати емоції, а висловлювати їх в коректній формі; навчались розуміти іншу людину, поважаючи її точку зору; переживали негативні і позитивні емоції, лікуючи сердечко; усвідомлювали важкий камінь образ в душі, та як його позбутися; відкривали в собі унікальну і неповторну людину, яка з любов'ю і повагою ставитися до себе і оточуючих; розвивали вміння позитивного ставлення до складних життєвих ситуацій, навчались звільняти себе від психотравмуючої ситуації методом візуалізації. Великий інтерес викликали дихальні практики, які доцільно використовувати у роботі з дітьми з метою формування стресостійкості та вмінню вивільняти негативні емоції. Учасники тренінгу опанували техніками «Мішок картоплі», «Іменини у велетня», «Конячка у стійлі», «Дихання із задоволенням», «Паровозик».

На завершення учасники тренінгу поділилися позитивними враженнями від участі у тренінгу та власної роботи у ньому, відзначили практичну спрямованість та доцільність запропонованого матеріалу для використання у роботі та подякували тренеру й один одному за корисно й цікаво проведений час.

/Files/images/IMG_20181207_113541 (2).jpg


Семінар-тренінг «Від емоційної стабільності до толерантної особистості»

23 листопада 2018 року методистом методичного кабінету Тарасюк Н.А. проведено тренінг «Від емоційної стабільності до толерантної особистості». Учасниками заходу були фахівці психологічної служби - практичні психологи та соціальні педагоги ЗЗСО та ЗДО. Епіграфом до тренінгу став афоризм Бернарда Шоу: «Тепер, коли ми навчились літати в повітрі як птахи, плавати під водою як риби, нам не вистачає лише одного - навчитись жити на Землі як люди». Цей афоризм не втрачає актуальності і сьогодні.

Щоб бути справжньою людиною - ми маємо вчитися жити на Землі за законами добра, совісті і справедливості, терпимості та поважаючи один одного. Тому основною метою тренінгу було опанування учасниками навичок толерантної поведінки та позитивної самооцінки.

В ході тренінгових вправ учасники вчилися проявляти свої емоції та почуття, дарували тепло та доброту душі, відкрили в собі унікальну і неповторну людину, підбадьорили свій настрій побажаннями з «чарівного глечика, вчилися знаходили позитивну сторону в несприятливих ситуаціях з допомогою «рефреймінгу», вчилися знімати свій напружений стан за допомогою дихальних технік: «Мішок картоплі», «Пушинка в носі»,«Паровозик»,«День народження у велетня», «Конячка в стійлі» тощо.

Господарем на тренінгу панувало добро і гарний позитивний настій, девізом якого стали слова «Роби добро! Добро, яке ти робиш від серця, ти робиш завжди собі». По завершенню тренінгу всі учасники отримали роздаткові матеріали з дієтою для толерантних, та обіцяли її дотримуватись в житті.

Переглянути зображення



Семінар-тренінг для класних керівників 5 класів

24 жовтня 2018 року на базі Вараської ЗОШ №4 проведено семінар– тренінг для класних керівників 5-х класів з теми «Від успішного позитивного вчителя до успішної адаптації п’ятикласників». Захід проводили: методист КУ «КММКЗО» - Тарасюк Ніна Адамівна та практичний психолог закладу - Самойлова Наталія Миколаївна.Мета тренінгу полягала в тому, щоб підвищити психологічну компетентність учасників з питань адаптації п’ятикласників та практично опанувати техніки управління емоціями та розвитку емоційного інтелекту. Під час інформаційних повідомлень присутнім була надана інформація про особливості адаптаційного періоду п’ятикласників, про зміни в навчальному процесі, що викликають стрес в учнів 5-х класів при переході до навчання в середній ланці школи, охарактеризовано психологічні особливості розвитку молодшого підліткового віку, а також учасники ознайомились з поняттям емоційного інтелекту (ЕІ) та про його важливість для розвитку особистості школяра. В ході практичної частини учасники тренінгу освоїли техніки, спрямовані на розвиток емоційного інтелекту, саме: дихальні практики, вправи на візуалізацію, навчались знаходили позитив у напруженій ситуації за допомогою Рефреймінгу, пригадували ситуацію успіху з власного життя, отримували побажання з «Чарівного глечика», які їх підбадьорили та надали впевненості, звертались один до одного за похвалою, а загалом - отримували позитивні емоції. Поширення досвіду формування та розвиту емоційного інтелекту буде проводитись серед педагогів і надалі на тренінгових заняттях. Переглянути зображення

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.