ОСВІТОРІЯ «ХВИЛЯ» з теми «STEM-освіта як механізм формування успішної особистості в умовах упровадження Нової української школи»
Ми живемо в надзвичайний час змін, час нової технічної революції. Подібні переломні моменти траплялися у світовій історії вкрай рідко. Важко передбачити, яким буде людство через декілька десятиліть, яким буде майбутнє для наших дітей. Чи зможе нове покоління долати виклики нової епохи та успішно будувати кар`єру? Чи здатна сучасна система освіти підготувати молодь, зробивши їх конкурентоспроможними та кваліфікованими спеціалістами у новому, технологічному світі? Орієнтуючись на сучасний ринок праці, фахівці освітньої сфери кардинально переглядають навчальні програми, які мають безпосереднє відношення до підготовки підростаючого покоління до нових ролей у суспільстві, оволодіння ними такими технологіями, знаннями, уміннями, що задовольнятимуть у майбутньому потреби інформаційного суспільства.
20.02.2020 Тетяна Мороченець, методист міського методичного кабінету закладів освіти, провела засідання освіторії «Хвиля» у якому взяли участь директори закладів дошкільної освіти, директор ІРЦ Наталія Шаблевська. Запрошений Анатолій Горайчук, заступник начальника управління освіти.
Мета даного заходу:
- обговорення умов розвиткуSTEM-освіти в Україні;
- пошук ефективних методичних підходів і технологічних рішень впровадженняSTEM-навчання у контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи;
- сформувати цілісне уявлення про місце STREAM освіти в освітньому процесі закладів дошкільної освіти;
- ознайомити учасників із науковими підходами та авторськими технологіями реалізації STREAM-освіти;
- познайомити з ігровими технологіями для розвитку навчальних, комунікативних, соціальних компетентностей дітей.
Захід проведений в закладі дошкільної освіти №1. Під час практичної роботи директори познайомилися із принципом роботи STEM- наборів, які наявні в даному закладі. STEM-набори сприяють впровадженню інноваційних методів навчання в освітньому процесі закладу дошкільної освіти(SТЕМ-освіта),проведенню проектної, дослідницької і експериментальної роботи з дітьми на сучасному обладнанні.
Учасники освіторії були активними дослідниками в лабораторії. За допомогою лимона робили виверження вулкану, спостерігали утворення золотого дощу. Захід проведений в дружній творчій, атмосфері. Комплімент - аплодисменти організатору.
Коментарi