Навчання елементів грамоти – важливий аспект мовленнєвої готовності дітей до школи

Як парость виноградної лози,
Плекайте мову. Пильно й ненастанно
Політь бур'ян. Чистіша від сльози
Вона хай буде. Вірно і слухняно
Нехай вона щоразу служить вам,
Хоч і живе своїм живим життям.
Прислухайтесь, як океан співає —
Народ говорить. І любов, і гнів
У тому гомоні морськім. Немає
Мудріших, ніж народ, учителів;
У нього кожне слово — це перлина,
Це праця, це натхнення, це людина.
Не бійтесь заглядати у словник:
Це пишний яр, а не сумне провалля;
Збирайте, як розумний садівник,
Достиглий овоч у Грінченка й Даля,
Не майте гніву до моїх порад
І не лінуйтесь доглядать свій сад

М.Рильський

14.02.2019 року на базі закладу дошкільної освіти №12 пройшов семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти.

Розпочала семінар методист методичного кабінету Тетяна Мороченець із виступу, що одним із важливих напрямів роботи вихователя закладу дошкільної освіти є навчання дітей грамоти. Актуальність цієї роботи визначається введенням обов'язкової дошкільної освіти з п'яти років, вимогами наступності та перспективності в роботі двох ланок освіти - дошкільної та початкової та сучасними вимогами до мовленнєвого розвитку дітей, оволодіння ними рідною мовою як засобом спілкування. Відомо, уміння читати й писати необхідні й важливі для сучасної людини, оскільки забезпечують формування й задоволення її культурно-естетичних потреб, є провідними каналами самостійного набуття знань, розвитку та саморозвитку. Але й сьогодні питання навчання дітей дошкільного віку грамоти залишається багато в чому дискусійним. Розібратися із даним завдання допоміг виступ Світлани Цепок, вихователя-методиста, з теми «Сучасні підходи до мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку». Практична частина даного заходу передбачала перегляд заняття з навчання елементів грамоти «Познайомимо Лунтика з буквою «Л» (старший дошкільний вік). Презентувала заняття Оксана Опалько, вихователь. Весело, задорно пройшов тренінг «Елементи тренінга з навчання елементів грамоти» під керівництвом Оксани Головач, вихователя.

Підводячи підсумки Тетяна Мороченець зазначила, що навчання дітей читання й письма є головним завданням початкової школи. Разом з тим, школа зацікавлена в тому, щоб дитина, яка приходить до першого класу, була добре підготовленою до навчання грамоти, а саме: мала б хороше усне мовлення; розвинений фонематичний слух;сформовані елементарні уявлення про основні мовні одиниці, а також початкові навички аналітико-синтетичного характеру у роботі з реченнями, словами і звуками; була підготовлена до оволодіння графікою письма.

До семінару педагогічним колективом була підготовлена виставка дидактичних ігор (з досвіду роботи педагогів) і методичної літератури з даної теми. Парад сніговиків, був окрасою музичної зали, створив атмосферу затишку в творчості.

/Files/images/morochenets/IMG_20190214_102758.jpg /Files/images/morochenets/IMG_20190214_092351.jpg

Матеріали семінару:

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.