Семінар-практикум вчителів математики з теми «Розвиток інформаційно-цифрових компетентностей вчителя математики в умовах нової української школи»

Дива творять не комп’ютери, а вчителі

Крейг Барретт


Нова́ украї́нська шко́ла передбачає створення школи, де діти будуть навчатися через діяльність, а основна увага спрямована на розвиток компетентностей, а не запам’ятовування фактів. Її метою є створення школи, у якій „буде приємно вчитися“, а також яка „буде виховувати відповідальних, активних і підприємливих громадян“.

Сучасне навчання стає можливим саме завдяки впровадженню комп’ютерних інформаційних технологій у сфері проектування, ІКТ та засобів зв’язку. Розвиток інформаційного суспільства, формує нові вимоги щодо підготовки педагогів. Необхідність дослідження цифрової компетентності вчителів пояснюється, перш за все, інтенсивним розвитком інформаційного суспільства, появою нових ІКТ та їх інтеграцією у всі сфери людської діяльності, оскільки саме вчителі є одними з тих, хто впливає на становлення, розвиток сучасної конкурентоспроможної молоді.

07 лютого 2019 року на базі Вараської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 відбувся міський семінар-практикум вчителів математики з теми «Розвиток інформаційно-цифрових компетентностей вчителя математики в умовах нової української школи».

Методист Тетяна Марчук ознайомила вчителів математики об’єднаної територіальної громади м.Вараш з нормативно-правовим забезпеченням розвитку інформаційно-цифрових компетентностей, використанням інформаційно-комп’ютерних технологій навчання.

Учасники ознайомилися із рівнями цифрової компетентності педагогічного працівника в умовах Нової української школи. За допомогою рамки цифрової компетентності громадян (ЄС) DigComp оцінили рівень своєї цифрової компетентності.

/Files/images/semnari/022019/123.jpg

/Files/images/semnari/022019/51623693_2314819138560911_662326060607602688_n.jpg Вчитель Вараської гімназії Ольга Горбачик зробила аналіз завдань ЗНО-2018, ознайомила присутніх з особливостями проведення ЗНО в інших країнах.

/Files/images/semnari/022019/51701485_351037498930593_2838131680735133696_n.jpg Досвідом роботи по використанню освітніх Інтернет-сервісів на уроках математики поділилася вчитель Вараської ЗОШ № 4 Тетяна Кущик.

Для підвищення інформаційно-цифрової компетентності педагогів було проведено навчальний тренінг по роботі в освітньому сервісі LearningApps, що є конструктором для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різнихпредметних дисциплін. За допомогою таких інтерактивних вправ учні можуть перевірити ізакріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їхпізнавального інтересу.

/Files/images/semnari/022019/51547957_258329238393299_3646553205694791680_n.jpg /Files/images/semnari/022019/51935298_1192789870875910_7972225201419059200_n.jpg

На допомогу вчителю у використанні даного сервісу у навчальному процесі методичним кабінетом було розроблено інструктивну картку «Алгоритм роботи в освітньому сервісі LearningApps».

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.