Cемінар-педагогічний діалог на тему «Конструктор сучасного уроку зарубіжної літератури»

/Files/images/tobolska/04.02.19.JPG Гарна школа починається з уроку. З уроку починається навчально-виховний процес, уроком він і закінчується. Від нього залежить усе: культура, доброзичливість у взаєминах між учнями, вчителями і батьками. Час вносить корективи в структуру й типологію уроку, в методи і засоби навчання, однак авторитет самого заняття настільки високий і міцний, що не підлягає сумнівам навіть найсміливіших критиків...

Сьогодні, в процесі бурхливого розвитку освіти, у ході запровадження компетентнісно орієнтованого навчання виникає потреба по-новому подивитися на сучасний урок, на його структуру, форми, технології проведення.Саме тому 30 січня на базі Вараської загальноосвітньої школи І-ІІІст. №1 відбувся семінар-педагогічний діалог на тему «Конструктор сучасного уроку зарубіжної літератури».

Методист КУ «Кузнецовський міський методичний кабінет закладів освіти» З.Тобольська у своєму виступі ознайомила присутніх з характерними ознаками сучасного уроку та методами підвищення інтересу учнів до навчання. Сучасна теорія методики знаходила вдале підтвердження практичним педагогічним інструментарієм.

В ході обговорення було зазначено, що уроки зарубіжної літератури повинні втілювати сучасні технологічні підходи до навчання, оскільки при їх плануванні вчитель повинен передбачити власну діяльність і діяльність учнів на всіх етапах уроку, визначити тривалість кожного з етапів, продумати його методичне забезпечення. Адже, хоча сучасна методична література і пропонує безліч нових форм роботи на уроці, але кожен учитель сам шукає стежки до душ дітей, щоб завоювати в них довіру й викликати інтерес до оволодіння знаннями й виховання найкращих людських рис.

Матеріали семінару:

Презентація

А. Богосвятська, М.Кіба "Валеохвилинки". Посібник

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.